+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

HOTEL THERESIA Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 68 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    83%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Petr Komanec

Einzelreisender, 24.6.2011

Kolín, ČR

  • Gesamtbewertung
98 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Hana Svánovská

Älteres Paar, 10.6.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Chování personálu bylo perfektní, hotel je velmi příjemný, čistota na pokoji byla na velmi dobré úrovni, komfort bych hodnotila taky na velmi kladně. Parkování je přímo u hotelu, což je velmi příjemné. Internetové připojení fungovalo bezvadně. Od minulé návštěvy tohoto hotelu jsem zaznamena velkou změnu k lepšímu.

  • Chování personálu bylo perfektní, hotel je velmi příjemný, čistota na pokoji byla na velmi dobré úrovni, komfort bych hodnotila taky na velmi kladně. Parkování je přímo u hotelu, což je velmi příjemné. Internetové připojení fungovalo bezvadně. Od minulé návštěvy tohoto hotelu jsem zaznamena velkou změnu k lepšímu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Hana Svánovská

Gruppe von Freunden, 14.5.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Chování personálu bylo vcelku v pořádku, dlouho jsme čekali na obsluhu v hotelovém baru, jinak byli velmi příjemní. Snídaně formou bufetu byla vyhovující. Hotel má polohu u frekventované výpadovky na Prahu a v noci se u otevřeného okna nedalo spát. Čísnice nám přinesla veřer ke stolu velice kvalitní víno, které jsme si objednali, už otevřené a ani nedala ochutnat a nenalila. To si myslím, že není v pořádku. Snižuje to kvalitu služeb Vašeho hotelu.

  • Chování personálu bylo vcelku v pořádku, dlouho jsme čekali na obsluhu v hotelovém baru, jinak byli velmi příjemní. Snídaně formou bufetu byla vyhovující. Hotel má polohu u frekventované výpadovky na Prahu a v noci se u otevřeného okna nedalo spát. Čísnice nám přinesla veřer ke stolu velice kvalitní víno, které jsme si objednali, už otevřené a ani nedala ochutnat a nenalila. To si myslím, že není v pořádku. Snižuje to kvalitu služeb Vašeho hotelu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
9
Wert/Geld
8

Norbert Wünsch

Einzelreisender, 10.2.2011

Německo

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Anonym

Einzelreisender, 15.12.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Personál byl velmi ochotný, bohužel domluvené ranní buzení telefonem bylo o čtvrt hodiny později, což bylo poněkud nemilé. Jinak bez výhrad, možná pokoj mohl být už vytopen, když byl dopředu zarezervován.

  • Personál byl velmi ochotný, bohužel domluvené ranní buzení telefonem bylo o čtvrt hodiny později, což bylo poněkud nemilé. Jinak bez výhrad, možná pokoj mohl být už vytopen, když byl dopředu zarezervován.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9

Dalkia ČR a.s. pan Kozusznik

Einzelreisender, 23.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9

Peter Vozár

Einzelreisender, 17.9.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • hotel a sluzby s nim sa mi pacili len skoda ze som spal iba jednu noc. Wifi siet na izbe to ma prekvapilo ze bez problemov fungovala.

  • hotel a sluzby s nim sa mi pacili len skoda ze som spal iba jednu noc. Wifi siet na izbe to ma prekvapilo ze bez problemov fungovala.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jaroslav Zápotocký

Junges Paar, 14.2.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9