+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

HOTEL THERESIA Recenze

Hodnocení hotelu

88%
Velmi dobré

dle 68 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    91%
  • Vybavení

    89%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    83%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Petr Komanec

jednotlivec, 24.6.2011

Kolín, ČR

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Hana Svánovská

dospělý pár, 10.6.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Chování personálu bylo perfektní, hotel je velmi příjemný, čistota na pokoji byla na velmi dobré úrovni, komfort bych hodnotila taky na velmi kladně. Parkování je přímo u hotelu, což je velmi příjemné. Internetové připojení fungovalo bezvadně. Od minulé návštěvy tohoto hotelu jsem zaznamena velkou změnu k lepšímu.

  • Chování personálu bylo perfektní, hotel je velmi příjemný, čistota na pokoji byla na velmi dobré úrovni, komfort bych hodnotila taky na velmi kladně. Parkování je přímo u hotelu, což je velmi příjemné. Internetové připojení fungovalo bezvadně. Od minulé návštěvy tohoto hotelu jsem zaznamena velkou změnu k lepšímu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Hana Svánovská

skupina přátel, 14.5.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Chování personálu bylo vcelku v pořádku, dlouho jsme čekali na obsluhu v hotelovém baru, jinak byli velmi příjemní. Snídaně formou bufetu byla vyhovující. Hotel má polohu u frekventované výpadovky na Prahu a v noci se u otevřeného okna nedalo spát. Čísnice nám přinesla veřer ke stolu velice kvalitní víno, které jsme si objednali, už otevřené a ani nedala ochutnat a nenalila. To si myslím, že není v pořádku. Snižuje to kvalitu služeb Vašeho hotelu.

  • Chování personálu bylo vcelku v pořádku, dlouho jsme čekali na obsluhu v hotelovém baru, jinak byli velmi příjemní. Snídaně formou bufetu byla vyhovující. Hotel má polohu u frekventované výpadovky na Prahu a v noci se u otevřeného okna nedalo spát. Čísnice nám přinesla veřer ke stolu velice kvalitní víno, které jsme si objednali, už otevřené a ani nedala ochutnat a nenalila. To si myslím, že není v pořádku. Snižuje to kvalitu služeb Vašeho hotelu.

Personál
8
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Norbert Wünsch

jednotlivec, 10.2.2011

Německo

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Anonym

jednotlivec, 15.12.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Personál byl velmi ochotný, bohužel domluvené ranní buzení telefonem bylo o čtvrt hodiny později, což bylo poněkud nemilé. Jinak bez výhrad, možná pokoj mohl být už vytopen, když byl dopředu zarezervován.

  • Personál byl velmi ochotný, bohužel domluvené ranní buzení telefonem bylo o čtvrt hodiny později, což bylo poněkud nemilé. Jinak bez výhrad, možná pokoj mohl být už vytopen, když byl dopředu zarezervován.

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Dalkia ČR a.s. pan Kozusznik

jednotlivec, 23.11.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Peter Vozár

jednotlivec, 17.9.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • hotel a sluzby s nim sa mi pacili len skoda ze som spal iba jednu noc. Wifi siet na izbe to ma prekvapilo ze bez problemov fungovala.

  • hotel a sluzby s nim sa mi pacili len skoda ze som spal iba jednu noc. Wifi siet na izbe to ma prekvapilo ze bez problemov fungovala.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jaroslav Zápotocký

mladý pár, 14.2.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9